Foyer
Září 2021
Kampaní s názvem UŽ! Zve Národní divadlo na novou sezonu
REKLAMNÍ KAMPAŇ k zahájení 139. sezony Národního divadla upoutává výrazným slovem UŽ!
Po dlouhé době, která se nesla ve znamení uzavření, zahalení, dezinfikování a patřičné vzdálenosti se nepochybně diváci do divadla těšili, ale potřebovali jasný signál, jak to vlastně s prodejem vstupenek na novou sezonu bude. A ten jasný signál jsme chtěli vyslat. Signál, který bude obsahovat sdělení: zahájení, kulturní zážitek, potkávání se s přáteli, návštěva divadla, prostě radost ze živého umění, které lze těžko čímkoli nahradit.
„Ke spolupráci jsme oslovili agenturu Touch Branding, která přišla s graficky čistým konceptem a všeříkajícím slovem UŽ! Jednoznačné sdělení v typografickém provedení je natolik signifikantní, že o jeho nepřehlédnutelnosti nešlo pochybovat. Kampaň je naplánována do celého mediamixu. Právě probíhá ve venkovní reklamě, jako je MHD, nádraží nebo vlaky, a samozřejmě nás těší ohlasy divadelních příznivců i široké veřejnosti. V další fázi kampaně plánujeme hlavně využití onlinu, tisku a netradičních lokalit, jako jsou fasády našich divadelních budov,“ sděluje Helena Vonková, vedoucí oddělení marketingu Národního divadla.
„UŽ! je esence toho, že jsme se dočkali návratu do ‚normálu‘. Publikum, které rádo a často navštěvuje divadlo, si ho teď mŮŽe konečně UŽít,“ vysvětluje Martin Marušinec, kreativní ředitel agentury Touch Branding, která kampaň připravila.
Kromě tradičních outdoorových médií bude kampaň využívat i média digitální. „Pro obrazovky jsme připravili animované typografické spoty, které využívají takzvaných variabilních fontů. Díky těm jsme si mohli hezky pohrát se slovem UŽ! a vdechnout mU Život,“ říká Neil Johnston, který kampaň designoval.
Kampaň ND UŽ!
Sdílet na sociálních sítích