Podmínky vracení vstupného u zrušených představení

4. 10. 2020

Informace

Vážené divačky a vážení diváci,

s ohledem na nařízení vlády ČR a současnou epidemiologickou situaci jsme nuceni zrušit všechna představení od 12. října 2020, resp. operní představení naplánovaná od 5. října 2020, do 31. května 2021.

Všechny nevyužité dárkové poukázky, zakoupené od 1. dubna 2019, jsou prodlouženy do 31. prosince 2021. Poukázky lze nyní využít na nákup zboží v našem e-shopu.

Od pondělí 10. 5. 2021 je znovu otevřená Hlavní pokladna Národního divadla na Nové scéně.
Ostatní pokladny zůstávají do odvolání nadále uzavřeny.

Vstupenky na zrušená představení již byly stornovány a vstupné automaticky vráceno těm divákům, na něž máme kontakt a kteří vstupné platili kartou online, převodem či dobírkou. Výměna vstupenek na jiný termín bohužel není z organizačních důvodů možná. Situaci bedlivě sledujeme a informace pro diváky průběžně aktualizujeme. Chcete-li získávat novinky a upozornění na akce Národního divadla, přihlaste se k odběru našeho newsletteru (ve spodní části webových stránek).

Jestliže Vám vstupné dosud nebylo vráceno, kontaktujte nás:

  • Platili jste v pokladně (hotově nebo kartou) a přejete si vrátit peníze?
    V případě zájmu o vrácení převodem, vyplňte následující formulář nebo zašlete na e-mailovou adresu platbynapokladne@narodni-divadlo.cz  tyto údaje:  
    jméno, příjmení, číslo účtu, na který máme částku zaslat, dále termín a název představení;
    číslo vstupenky (11místné číslo v pravém horním rohu vstupenky u čárového kódu);
    u zahraničních plateb potřebujeme také: jméno majitele účtu, adresu majitele účtu, IBAN, SWIFT CODE. 
  • Zaplatili jste na dobírku nebo dárkovou poukázkou?
    Peníze Vám vrátíme převodem. Prosíme, vyplňte následující formulář nebo zašlete na e-mailovou adresu  objednavky@narodni-divadlo.cz tyto údaje: 
    jméno, příjmení, číslo účtu, na který máme částku zaslat, dále termín a název představení;
    číslo vstupenky (11místné číslo v pravém horním rohu vstupenky u čárového kódu);
    u zahraničních plateb potřebujeme také: jméno majitele účtu, adresu majitele účtu, IBAN, SWIFT CODE. 
  • Měli jste vstupenky zakoupené v rámci předplatného?
    V rámci předplatného jsou představení taktéž zrušena. Náhradní termíny vzhledem k složité organizační situaci není možné zajistit. Vstupné bude vráceno předplatitelům převodem. Více informací o zrušených představeních naleznete v sekci  Změny v předplatném na našich webových stránkách. V případě dotazů nás kontaktujte na adrese: predplatne@narodni-divadlo.cz.
  • Koupili jste vstupenku u smluvních prodejců?
    Kontaktujte, prosíme, přímo prodejce.
  • Přejete-li si podpořit Národní divadlo a věnovat vstupné na sbírkový účet ND?
    Prosíme, zašlete nám na e-mailovou adresu objednavky@narodni-divadlo.cz
    potvrzení s číslem vstupenek a prohlášením, že se vstupného vzdáváte. Jako poděkování Vás odměníme některou z výhod Mecenášského klubu.

Infolinka Oddělení Péče o diváky 
PO–NE 10–18 HODIN 
e-mail: info@narodni-divadlo.cz 

 

 

 

Sdílet na sociálních sítích