Podmínky vracení vstupného u zrušených představení

4. 10. 2020

Informace

Vážené divačky a vážení diváci,

s ohledem na nařízení vlády ČR a současnou epidemiologickou situaci jsme nuceni zrušit všechna představení od 12. října, resp. operní představení naplánovaná od 5. října, do 14. prosince 2020.

Divákům, kteří měli zakoupené vstupenky na představení do 20. listopadu a na něž máme kontakt, vracíme vstupné automaticky. Zpětné transakce budeme provádět postupně, a to do 90 dnů od data představení.
Těm, jejichž představení se měla odehrát od 21. listopadu do 14. prosince, budeme vracet vstupné od 2. prosince. Výměna vstupenek na jiný termín bohužel není z organizačních důvodů možná, výjimku tvoří představení zakoupená v rámci předplatného.
Vzhledem k nařízení vlády a vývoji situace vám nemůžeme slíbit, že odehrajeme představení v nyní nabízených termínech. Situaci však bedlivě sledujeme a informace průběžně aktualizujeme. Chcete-li získávat novinky a upozornění na akce Národního divadla, přihlaste se k odběru našeho newsletteru (ve spodní části webových stránek).

Děkujeme za pochopení.

Od 22. 10. 2020 do odvolání jsou dle vládních nařízení uzavřeny všechny pokladny Národního divadla.

A/ Chcete podpořit Národní divadlo výměnou zrušených vstupenek za dárkový poukaz ve stejné hodnotě s platností 1 roku?
Vyplňte, prosíme, následující formulář.

 B/ Chcete vrátit peníze?  Postup závisí na způsobu, jakým jste vstupenky zakoupili: 

1. Zaplatili jste online, převodem nebo fakturou?
Vrátíme platbu automaticky na účet, ze kterého byly vstupenky hrazeny. Veškeré informace zjistíme z Vaší objednávky. Není potřeba nás kontaktovat. Vstupné Vám bude od 16. listopadu 2020 postupně automaticky vraceno do 90 dní. Vstupné za zrušená představení, plánovaná od 14. listopadu 2020, začneme vracet od 1. prosince 2020. 

2. Koupili jste vstupenky v pokladně?
V případě zájmu o vrácení převodem, vyplňte následující formulář nebo zašlete na e-mailovou adresu platbynapokladne@narodni-divadlo.cz  tyto údaje:  
jméno, příjmení, číslo účtu, na který máme částku zaslat, dále termín a název představení;
číslo vstupenky (11místné číslo v pravém horním rohu vstupenky u čárového kódu);
u zahraničních plateb potřebujeme také: jméno majitele účtu, adresu majitele účtu, IBAN, SWIFT CODE. 

3. Zaplatili jste na dobírku nebo dárkovou poukázkou?
Peníze Vám vrátíme převodem. Prosíme, vyplňte následující formulář nebo zašlete na e-mailovou adresu  objednavky@narodni-divadlo.cz tyto údaje: 
jméno, příjmení, číslo účtu, na který máme částku zaslat, dále termín a název představení;
číslo vstupenky (11místné číslo v pravém horním rohu vstupenky u čárového kódu);
u zahraničních plateb potřebujeme také: jméno majitele účtu, adresu majitele účtu, IBAN, SWIFT CODE. 

4. Máte vstupenky v rámci předplatného?
Představení v rámci předplatného se odehrají v náhradním termínu. Budeme Vás kontaktovat e-mailem. Nové termíny zveřejníme v sekci  Změny v předplatném na našich webových stránkách do konce listopadu 2020. 

5. Koupili jste vstupenku u smluvních prodejců?
Kontaktujte, prosíme, přímo prodejce.

C/ Nechci vrátit vstupné, věnuji prostředky na sbírkový účet ND.

Prosíme, zašlete nám na e-mailovou adresu objednavky@narodni-divadlo.cz
potvrzení s číslem vstupenek a prohlášením, že se vstupného vzdáváte. Jako poděkování Vás odměníme některou z výhod Mecenášského klubu.

Požadavky budou zpracovávány postupně. Prosíme, neposílejte žádosti opakovaně.

 

INFOLINKA 
PO – NE 10 – 18 HODIN 
mail: info@narodni-divadlo.cz 
telefon: +420 224 901 448 

 

 

 

 

Sdílet na sociálních sítích