Vážený uživateli, je nám líto, ale Váš prohlížeč nepodporuje plné zobrazení webu. Doporučujeme Vám přejít na jeho aktuálnější verzi (MS Edge) nebo na některý z nejčastějších prohlížečů (Chrome, Firefox, Safari).

Místo Maryši 3. a 6. února Pýcha, Proslov 6. února rušíme

4. 2. 2022

Činohra

Národní divadlo nahrazuje představení Maryša představením Pýcha a předsudek (3. i 6. února), 6. února ruší představení Proslov k národu.

Vážené divačky, vážení diváci,

z důvodu onemocnění v uměleckém souboru jsme nuceni změnit plánovaná představení Maryši, místo nich uvádíme 3. i 6. února představení Pýcha a předsudek.

Zakoupené vstupenky zůstávají v platnosti na výše uvedená náhradní představení. Pokud jste inscenaci již zhlédli a na změněný titul nepůjdete, vrátíme Vám na základě Vaší žádosti vstupné v plné výši. Nepoužité vstupenky je nutné vrátit do 7 dnů od původního termínu představení.

Pokud jste vstupenky zakoupili:
Kartou online, bankovním převodem nebo na dobírku
Pošlete nám e-mail na adresu info@narodni-divadlo.cz a my Vám po dohledání nepoužité vstupenky vrátíme platbu zpět na účet. V případě platby na dobírku Vám peníze můžeme vrátit prostřednictvím České pošty nebo bankovním převodem.

V pokladnách Národního divadla
Vstupné Vám po předložení nepoužité vstupenky vrátíme v některé z našich pokladen.

U smluvních prodejců (ColosseumTicket, Bohemia Ticket, Ticketportal)
Kontaktujte přímo prodejce, u kterého jste vstupenky zakoupili.

V neděli 6. února jsme nuceni zrušit představení na Nové scéně Proslov k národu.

V případě zrušeného představení vstupné vrátíme zpět v plné výši a rádi Vám případně pomůžeme s výběrem jiného termínu.

Vstupenky je nutné vrátit do 7 dnů od původního termínu představení.
Pokud jste vstupenky zakoupili:
Kartou online nebo bankovním převodem
Nemusíte se o nic starat, platbu vrátíme automaticky na Váš účet.

V pokladnách Národního divadla
Vstupné Vám po předložení platné vstupenky vrátíme v některé z našich pokladen.

Na dobírku
Budeme Vás kontaktovat. Platbu Vám můžeme zaslat prostřednictvím České pošty nebo
bankovním převodem.

U smluvních prodejců (ColosseumTicket, Bohemia Ticket, Ticketportal)
Kontaktujte přímo prodejce, u kterého jste vstupenky zakoupili.

V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit: info@narodni-divadlo.cz, +420 224 901 448, po–ne 10–18.

S omluvou, Národní divadlo

Sdílet na sociálních sítích