Často kladené otázky

Prodej a rezervace vstupenek

Kdy přesně začíná předprodej vstupenek?
Co když je v programu u představení označení PRODEJ NEZAHÁJEN, přestože se na daný měsíc již vstupenky prodávají?
Co když je v programu u představení označení PRODEJ NA PŘEDPLATNÉ?
Mohu při rezervaci nastavené na způsob úhrady HOTOVĚ platit platební kartou?
Mohu lístky zaplatit FlexiPassem či jinými benefitními poukázkami?
Jak fungují dárkové poukázky a jakou mají platnost?
Kde mohu získat dárkovou poukázku?
Co mám dělat, pokud nemůžu jít na představení, na které mám už zakoupené vstupenky?
Je možné prodloužit nebo obnovit rezervaci po datu platnosti?
Jak dlouho trvá zpracování platby bankovním převodem?
Poslal/a jsem peníze za vstupenky po datu splatnosti, co teď?
Jak dlouho trvá zaslání vstupenek poštou?
V objednávce jsem zadal/a špatnou doručovací adresu, lze s tím něco dělat?
Jakým způsobem jsou vstupenky zasílány?

Platba online

Co mám dělat, když nefunguje odkaz na tisk eVstupenek zaslaný v e-mailu (objeví se např. hlášení „stránka nenalezena“)?
Co mám dělat, když heslo zaslané e-mailem nefunguje?
Co mám dělat, když se do svého účtu nemohu přihlásit?
Nepodařilo se mi zaplatit vstupenky kartou online, ale přesto vybraná místa zmizela z nabídky, mohu je znovu koupit?
Co znamená možnost platby Masterpass?

Hromadné objednávky

Potřebuji zakoupit větší množství vstupenek (pro zájezd, školní skupinu, firemní akci apod.). Na koho se mám obrátit?
Nabízíte představení pro školy?

Návštěva divadla

Jaké oblečení se hodí pro návštěvu divadla?
Kdy se divadlo před představením otevírá?
Mohu do divadla s dětmi a od kolika let?
Kde u divadla zaparkovat, kolik to stojí, lze místa rezervovat předem?
Mohu získat podpis oblíbených účinkujících, kontakt na ně nebo jim zanechat květinu?

Ostatní

Co dělat, když je představení zrušeno?

Kontaktujte nás

Informace o vstupenkách

  • +420 224 901 448
  • info@narodni-divadlo.cz

pondělí–neděle 10–18 hodin