MENU

Volná místa

Národní divadlo v Praze vypisuje konkurz

Národní divadlo v Praze vypisuje předzpívání na obsazení volných míst v externím operním sboru Státní opery ve všech hlasových oborech, které proběhne ve čtvrtek 24. října 2019 od 14 hodin v Provozní budově Národního divadla, Ostrovní 1, Praha 1.

Uchazeči si ke konkurzu připraví 2 libovolné árie nebo 1 árii a jednu píseň.

Přihlášky zasílejte písemně na adresu:
Libor Novák – tajemník sboru Státní opery, Ostrovní 1, 110 00 Praha 1 
nebo elektronicky na adresu: l.novak@narodni-divadlo.cz . 
Bližší informace na tel.čísle: 773 759 383.

 .................................................................................................................................

Národní divadlo v Praze vypisuje konkurz

na obsazení volných míst v operním sboru Státní opery v hlasovém oboru II. SOPRÁN (za mateřskou dovolenou),
který proběhne ve čtvrtek 24. října 2019 od 13 hodin v Provozní budově Národního divadla, Ostrovní 1, Praha 1.
Uchazeči si ke konkurzu připraví 2 libovolné árie nebo 1 árii a jednu píseň.

Přihlášky zasílejte písemně na adresu:
Libor Novák – tajemník sboru Státní opery, Ostrovní 1, 110 00 Praha 1
nebo elektronicky na adresu: l.novak@narodni-divadlo.cz .
Bližší informace na tel.čísle: 773 759 383.

 .................................................................................................................................

Národní divadlo příjme truhláře

Ateliéry a dílny Národního divadla přijmou truhláře do truhlářské dílny výroby dekorací.

Minimální požadavky: vyučení v oboru.

Nástup dle dohody.

Kontaktní osoba: Martin Makový , tel. 777 355 481
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na adresu: m.makovy@narodni-divadlo.cz.

 .................................................................................................................................

Správní ředitelka Opery Národního divadla a Státní Opery vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici vedoucí hledištního personálu (inspektor/ka hlediště) Státní Opery

Hledištní personál dohlíží na hlediště z hlediska dodržování bezpečnostních pravidel a návštěvního řádu, odbavuje diváky, kontroluje vstupenky včetně nároků na slevy, nabízí a prodává divadelní programy a doprovodné zboží, informuje diváky o repertoáru, občerstvovacích a dalších službách, pomáhá jim a zajišťuje jejich komfort, to vše v souladu s definovanými standardy obsluhy zákazníka.

Pracovní náplň:

  • řízení a vedení pracovníků hledištního personálu, včetně kontroly/koordinace činností a administrace personální agendy,
  • zodpovědnost za odborné vedení pracovníků hledištního personálu,
  • zodpovědnost za vyúčtování prodejů divadelních programů a doplňkového zboží a za prodejní a skladovou evidenci zboží v prodejním systému,
  • hmotná zodpovědnost za sklad divadelních programů a doprovodného zboží a za provádění a vypořádání inventarizací včetně fyzických inventur,
  • řešení a evidence událostí spojených s diváky a dalšími hosty včetně komplikovaných situací, reklamací a nestandardních událostí, a to v přímé spolupráci s obchodním odborem Národního divadla,
  • administrace a evidence účetních dokladů a spolupráce s ekonomickými a účetními úseky Národního divadla.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ,
  • dobrou uživatelskou znalost práce s PC (kancelářské programy, e-mail, zkušenost s prodejním systémem Colosseum nebo s jiným prodejním systémem výhodou),
  • pokročilá aktivní znalost anglického jazyka (prokázané využití v dosavadní pracovní činnosti a/nebo další světový jazyk výhodou),
  • časovou flexibilitu (dopolední i večerní služby včetně víkendů a svátků),
  • samostatnost, spolehlivost, organizační a komunikační schopnosti,
  • manažerské dovednosti, zkušenost s vedením týmu výhodou.

Nabízíme:

  • práce na plný úvazek (pracovní smlouva),
  • spolupráce s prestižní kulturní institucí,
  • široký rozsah benefitů včetně stravenek, příspěvku na životní pojištění, mobilního telefonu, a nadstandardního rozsahu dovolené (o divadelních letních prázdninách),
  • nástup 1. 10. 2019 (nebo dle dohody).

Podrobný motivační dopis a strukturované životopisy v češtině a angličtině zasílejte k rukám paní Andrea Savane na e-mail a.savane@narodni-divadlo.cz

 .................................................................................................................................

Národní divadlo přijme pracovníka na pozici jevištní technik

Náplní práce je stavba scénických dekorací a zajištění chodu představení.

Režim práce: včetně svátků a víkendu, dvě směny práce, jedna směna volno.

Kontaktní osoba: Lubor Kvaček, kancelář jevištních mistrů
tel. 224 901 130, e-mail.: l.kvacek@narodni-divadlo.cz

 .................................................................................................................................

Oddělení marketingu Národního divadla – výběrové řízení na pozici: Produkční marketingu

Zástup za mateřskou dovolenou

Pracovní náplň:

  • koordinace marketingového plánu Národního divadla (sledování termínů inzerce, odevzdávání podkladů, aktualizace),
  • koordinace smluv s mediálními partnery (příprava podkladů, sledování vzájemného plnění),
  • produkce mediálních kampaní v mediatypech: outdoor, print, TV, rádio, on line (zajištění podkladů a jejich distribuce),
  • tisková produkce (tvorba kalkulace, zajištění výroby a distribuce tiskových materiálů),
  • zajištění eventů (zahájení sezony, zadaná představení, vánoční stánky, výstavy),
  • spolupráce při výběrových řízeních marketingu (zajištění podkladů, účast ve výběrové komisi, evidence zakázek),
  • spolupráce na přípravách mimořádných akcí Národního divadla (jubilejní události, dny otevřených dveří, tiskové konference, akce pro partnery),
  • administrativní činnost (vystavování a evidence objednávek, zajištění oběhu a evidence smluv, evidence docházky, archivování fotodokumentace reklamních kampaní)

Požadujeme:

  • vzdělání: VŠ/VOŠ/SŠ,
  • orientace v mediálním prostředí,
  • znalost tiskové produkce,
  • pokročilá uživatelská znalost MS Office,
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni,
  • organizační a komunikační schopnosti,
  • aktivní a inovativní přístup, koncepční myšlení, orientace na cíl, spolehlivost, zodpovědnost,
  • znalost divadelního prostředí výhodou

Nabízíme:

  • pozici ve významné kulturní instituci,
  • zajímavou práci v inspirativním prostředí,
  • 1,0 pracovní úvazek na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou,
  • tarifní plat, osobní ohodnocení,
  • pracoviště v centru Prahy,
  • zaměstnanecké benefity – stravenky, MultiSport karta, zvýhodněné vstupenky do divadla,
  • nástup listopad/prosinec 2019

Přihlášky do výběrového řízení zasílejte e-mailem do 20. 9. 2019.
Přihláška musí obsahovat strukturovaný životopis a motivační dopis.
Vybraní uchazeči budou pozváni (telefonicky nebo e-mailem) k ústnímu pohovoru.
Přihlášky do výběrového řízení zasílejte na: h.vonkova@narodni-divadlo.cz

Poskytnutím osobních údajů obsažených ve Vašem životopise dáváte Národnímu divadlu souhlas pro jejich zpracování a uchování v jeho personální databázi. Vaše osobní údaje nebudou bez Vašeho souhlasu poskytnuty třetí straně. Poskytnutí údajů je dobrovolné, souhlas s jejich zpracováním a uchováním můžete kdykoliv odvolat.

 .................................................................................................................................

Vedoucí obchodního odboru Národního divadla

Správní ředitelka Národního divadla vypisuje výběrové řízení na pozici vedoucí obchodního odboru Národního divadla.

Obchodní odbor je zodpovědný za prodej vstupenek, předplatného, vstupenkových balíčků, dárkových poukázek, divadelních programů a dalšího doprovodného zboží, za analytické činnosti a marketingovou podporu prodeje, a sestává z vedoucího, ekonomky, a čtyř oddělení vedených svými vedoucími (oddělení analytické, oddělení informací, předplatného a marketingové podpory prodeje, oddělení objednávek fakturace a firemních zákazníků, oddělení pokladen).

Pracovní náplň:

  • řízení a vedení pracovníků obchodního odboru,
  • zajištění byznys analýz a rozvoje business intelligence,
  • zajištění projektových činností a spolupráce ve vztahu k dodavateli prodejního systému (Perfect Systém) a dodavateli webu (Symbio Digital),
  • zajištění prodeje ve všech bodech kontaktu se zákazníkem (informační linka, pokladny, oddělení objednávek a firemních zákazníků, online prodej, prodej při představeních, smluvní prodejci),
  • spolupráce s dalšími organizačními složkami divadla, zejména s uměleckými správami včetně jejich PR pracovníků, účtárnou, oddělením marketingu, hledištním personálem,
  • příprava a realizace strategií, technik a taktik v oblasti prodeje a jeho marketingové podpory (newsletter – CRM, tiskoviny, prezentace
    v e-shopu, facebook),
  • rozvoj propojení prodejních a marketingových aktivit s oblastí cestovního ruchu (hotely, tour operátoři, poskytovatelé zážitků), a to jak návštěvníků ze zahraničních destinací, tak z oblastí ČR mimo Prahu,
  • zajištění koordinace výroby, logistiky, prezentace a prodeje doprovodného zboží a administrace představení a dalších produktů v prodejním systému,
  • zajištění administrace výběrových řízení týkajících se obchodního odboru a řádného chodu obchodního odboru v oblasti rozpočtování, výkaznictví a dodržování zákonných předpisů i vnitřních norem divadla.

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání, vzdělání v ekonomickém a/nebo humanitním oboru výhodou,
  • pokročilá aktivní znalost anglického jazyka, prokázané využití v dosavadní pracovní činnosti a/nebo další světový jazyk výhodou,
  • pokročilá znalost užívání běžných kancelářských programů, znalost některého z prodejních systémů a CMS pro web výhodou,
  • znalost ekonomických agend, výhodou v oblasti veřejné správy nebo příspěvkových organizací,
  • komunikativnost, orientace na zákazníka, schopnost řešit krizové situace, strategické myšlení,
  • prokázaná zkušenost v řízení lidí a týmů,
  • dobrý přehled o dění v oblasti divadla a kultury.

Nabízíme:

  • práce na plný úvazek (pracovní smlouva),
  • spolupráce s prestižní kulturní institucí,
  • moderně technologicky a zákaznicky proaktivně nastavené obchodní aktivity,
  • široký rozsah benefitů včetně stravenek, příspěvku na životní pojištění, firemního notebooku a mobilního telefonu, a nadstandardního rozsahu dovolené,
  • nástup k 1. 1. 2020 (od 1. 12. 2019 nebo dle dohody na přípravnou pozici).

Podrobný motivační dopis a životopisy v češtině a angličtině zasílejte do pátku 27. 9. 2019 paní Miroslavě Taliánové, vedoucí personálního oddělení Národního divadla na e-mail: m.talianova@narodni-divadlo.cz.

 .................................................................................................................................

Umělecký soubor OPERY Národního divadla a Státní Opery vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici - ekonom Opery ND a SO

Co vás čeká:

Ekonom zajišťuje kompletní ekonomickou a administrativní agendu pro soubor Opery ND a SO. Zodpovídá za vedení účetnictví. Realizuje zadávací řízení u veřejných zakázek malého rozsahu.

Jaké další pracovní činnosti ekonom vykonává:

  • zpracovává veškerá ekonomická data, provádí předkontace účetních dokladů
  • zodpovídá za zpracování došlých faktur pro potřeby účetnictví
  • zodpovídá za řádné předávání podkladů účtárně k zaúčtování
  • zadává nové smlouvy ke schválení do účetního programu Karát
  • vystavuje příkazy k fakturaci
  • spravuje provozní zálohu a měsíčně provádí vyúčtování
  • odpovídá za řádné zveřejňování objednávek/smluv v Registru smluv
  • realizuje zadávací řízení v elektronické podobě u veřejných zakázek malého rozsahu a zjednodušených podlimitních řízení včetně odpovědnosti za legislativní čistotu procesů
  • zajišťuje všechny nutné činnosti i po zadání VZ vybranému dodavateli (uveřejnění smlouvy, plnění apod.)
  • spolupráce s externími administrátory VZ při zadávání veřejných zakázek podle ZZVZ
  • koordinace souvisejících činností s ostatními útvary

Kvalifikační a odborné požadavky:

  • SŠ/VOŠ/VŠ ekonomického zaměření
  • znalost aktuální legislativní úpravy oblasti veřejných zakázek a smluvního jednání (např. 134/2016 Sb., Zákon zadávání o veřejných zakázek) výhodou
  • pokročilá uživatelská znalost MS Office
  • profesionalita, spolehlivost, samostatnost a odpovědnost
  • organizační a komunikační schopnosti nutné

Výhodou bude, pokud budete umět:

  • praxe vítána

Co vám můžeme nabídnout:

  • dlouhodobou práci v prestižní kulturní instituci
  • práci na HPP
  • zaměstnanecké benefity:
  • příspěvek na stravování formou stravenek (stravovacích karet)
  • zvýhodněné vstupenky na vybraná představení
  • dovolená v rozsahu 5 týdnů
  • zvýhodněnou cenu pro čerpání MultiSport karet
  • příspěvek na dovolenou (při splnění podmínek)
  • příspěvek na penzijní a životní pojištění (při splnění podmínek)

Termín nástupu: srpen/září 2019

Strukturované životopisy zasílejte k rukám paní Mgr. Kateřiny Gucfové, e-mail: k.gucfova@narodi-divadlo.cz, tel. 224 901 290.

 .................................................................................................................................

Ředitelka Opery Národního divadla a Státní opery vypisuje konkurz

na místo hráče 3. lesního rohu s povinností 1. lesního rohu v Orchestru Národního divadla.

Uchazeči si připraví Koncert č.2 Es Dur (celý) W.A.Mozarta (1. kolo) a  Koncert č.1 Es Dur (1. a  2. větu) Richarda Strausse (2. kolo).

Součástí konkurzu bude i hra orchestrálních partů, které budou uchazečům na vyžádání zaslány mailem.

Konkurz se uskuteční 25. října 2019 od 14:00 hodin ve velké zkušebně Provozní budovy ND.

Přihlášku, se stručným uměleckým životopisem, adresou a telefonem, zašlete nejpozději do 30. září 2019 
na adresu: j.votava@narodni-divadlo.cz

MgA. Bohdana Malik
Ředitelka Opery Národního divadla a Státní opery

 .................................................................................................................................

Ředitelka Opery Národního divadla a Státní opery vypisuje konkurz

na místo tutti hráče ve skupině I. houslí (1 řádný celý úvazek a 1 celý úvazek po dobu mateřské dovolené) v Orchestru Národního divadla.

Uchazeči si připraví 1. a  2. větu s kadencí z jednoho z koncertů W. A. Mozarta ( G Dur KV 216,  D Dur KV 218 nebo A Dur KV 219 ) a 1. a  2. větu z libovolného koncertu.

Součástí konkurzu bude i hra orchestrálních partů, které budou uchazečům na vyžádání zaslány mailem.

Konkurz se uskuteční 22. října 2019 od 10:00 hodin ve velké zkušebně Provozní budovy ND.

Přihlášku, se stručným uměleckým životopisem, adresou a telefonem, zašlete nejpozději do 30. září 2019 
na adresu: j.votava@narodni-divadlo.cz

MgA. Bohdana Malik
Ředitelka Opery Národního divadla a Státní opery

 .................................................................................................................................

Ředitelka Opery Národního divadla a Státní opery vypisuje konkurz

na místo tutti hráče ve skupině II. houslí (celý úvazek po dobu mateřské dovolené) v Orchestru Národního divadla.

Uchazeči si připraví 1. a 2. větu s kadencí z jednoho z koncertů W. A. Mozarta ( G Dur KV 216, D Dur KV 218 nebo A Dur KV 219 )
a 1. a 2. větu z libovolného koncertu.

Součástí konkurzu bude i hra orchestrálních partů, které budou uchazečům na vyžádání zaslány mailem.

Konkurz se uskuteční 23. října 2019 od 10:00 hodin ve velké zkušebně Provozní budovy ND.

Přihlášku, se stručným uměleckým životopisem, adresou a telefonem, zašlete nejpozději do 30. září 2019
na adresu: j.votava@narodni-divadlo.cz

MgA. Bohdana Malik
Ředitelka Opery Národního divadla a Státní opery

 .................................................................................................................................

Národní divadlo příjme provozního zámečníka na směnný provoz do Státní opery

Svářecí průkaz podmínkou.

Nástup: dle dohody.
Informace podá Jan Vinický, tel. 777 355 482, e-mail: j.vinicky@narodni-divadlo.cz

 .................................................................................................................................

Národní divadlo příjme elektrikáře do provozu Státní opery


Požadováno vyučení v oboru , platnou zkoušku č. 50/78 Sb. a min. 3 roky praxe.

Nástup: dle dohody.
Informace podá Jan Vinický, tel. 777 355 482, e-mail: j.vinicky@narodni-divadlo.cz

 .................................................................................................................................

Pracovník ostrahy

Národní divadlo přijme pracovníka ostrahy s místem práce v budovách ND v centru Prahy.

Požadujeme:

  • bezúhonnost
  • spolehlivost, ostražitost, proaktivní přístup
  • práce v režimu denních a nočních služeb podmínkou
  • základy práce na PC
  • příjemné vystupování
  • znalost světového jazyka výhodou

Nabízíme:

  • práce na hlavní pracovní poměr (dlouhodobá spolupráce)
  • pracovní doba dle měsíčního rozpisu a dohody Po-Ne
  • slušné a férové jednání
  • zajímavou práci v reprezentativní organizaci 
  • příspěvek na stravování formou stravenek
  • zvýhodněné vstupenky na vybraná představení

Nástup: dle dohody
Kontaktní osoba: Michal Jirásek 
Životopisy / odpovědi zasílejte na e-mail: m.jirasek@narodni-divadlo.cz

...................................................................................................................................

Vlásenkář / vlásenkářka

Ateliéry a dílny Národního divadla přijmou vlásenkáře / vlásenkářku.

Požadujeme:

  • vyučení v oboru
  • dlouhodobou práci v prestižní kulturní instituci
  • platové zařazení dle platných předpisů rozpočtové organizace
  • práci na HPP
  • zvýhodněné vstupenky na vybraná představení
  • 5 týdnů dovolené

Nástup možný ihned, praxe vítána.

Kontaktní osoba: Aleš Frýba
Strukturovaný životopis zasílejte na e-mail: a.fryba@narodni-divadlo.cz.

...................................................................................................................................

Osvětlovač

Národní divadlo přijme osvětlovače pro práci:

  • s jevištním osvětlením
  • s osvětlovacím pultem (Transtechnik Prisma, grandMA3)
  • s videoprojekcí (Green Hippo Grasshopper, Boreal)

Praxe vítána, požadujeme vzdělání obor elektro, vyhláška 50, manuální zručnost, zájem o elektroniku,  IT, zpracování digitálního videa, 
flexibilitu a samostatnost.

Životopisy / nabídky zasílejte na e-mail: svetlo@narodni-divadlo.cz, nebo tel. 778 542 366 

...................................................................................................................................

Zámečník

Ateliéry a dílny Národního divadla přijmou zámečníka do zámečnické dílny výroby dekorací.
Minimální požadavky: vyučení v oboru, platný svářečský průkaz.

Nástup: dle dohody.

Kontaktní osoba: Martin Makový, tel. 777 355 481.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na e-mail: m.makovy@narodni-divadlo.cz

..................................................................................................................................

Osvětlovač

Národní divadlo přijme pro scénu historické budovy OSVĚTLOVAČE.

Co vás čeká:

  • zajímavá práce pro prestižní organizaci

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • vyučení v oboru elektro
  • zkouška dle vyhlášky 50/1978 § 6
  • práce ve výškách
  • praxe vítána

Co vám můžeme nabídnout:

  • příspěvek na stravování formou stravovací karty
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvky na dovolenou
  • příspěvky na penzijní/životní pojištění
  • příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Kontaktní osoba: Radek Duška, tel. 224 901 220
Životopisy / odpovědi
zasílejte na e-mail: r.duska@narodni-divadlo.cz.

...................................................................................................................................

Maskérka / maskér

Národní divadlo přijme pro Novou scénu ND, maskéra/maskérku.
Kvalifikace v oboru podmínkou, praxe vítána.
Flexibilní pracovní doba dle repertoáru.

Nabízíme:

  • práci v prestižní kulturní instituci v centru Prahy
  • příspěvek na stravování formou stravovací karty
  • zvýhodněné vstupenky na vybraná představení
  • 5 týdnů dovolené.

Kontaktní osoba: Michaela Sedliská
Životopisy / odpovědi
zasílejte na e-mail: m.sedliska@narodni-divadlo.cz

Tyto webové stránky používají cookies. Více informací zde.