MENU

Regina Hofmanová

Regina Hofmanová studovala v letech 1983-1987 překladatelství a tlumočnictví (angličtina a ruština) na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy, kde v roce 1990 získala titul PhDr. V roce 1998 ukončila magisterské studium choreografie na katedře tance HAMU pod vedením profesorů Pavla Šmoka a Marileny Halászové. Účastnila se mnoha zahraničních stáží, např. s Michaelem Laubem v Amsterdamu, s Elisabeth Corbett v Maastrichtu a v Laban Centru v Londýně. Jako choreografka spolupracovala s Taneční konzervatoří Praha, s Tanečním centrem Praha a s krasobruslařským oddílem USK. S vlastním souborem vystupovala v divadlech v Praze a Ostravě. Její práce byly uváděny i v zahraničí (Itálie). Jako operní choreografka spolupracovala ve Státní opeře Praha na představeních Voják a tanečnice B. Martinů (režie D. Pountney a N. Raab), Circus Terra T. Madsena (režie J. Nekvasil), které vzniklo jako koprodukce s Norskou národní operou v Oslo, Piková dáma (režie R. Hovenbitzer) a Bernsteinova opera Candide v režii Michala a Šimona Cabanů. V Národním divadle vytvořila choreografii k inscenacím Smrt Klinghoffera (režie Jiří Nekvasil), Man and Boy: Dada (režie Robert Tannenbaum), Montezuma (La conquista) v režii Nicholase Muniho a Samson a Dalila (režie Marián Chudovský).

Repertoár