Biografie
Narodila se v Anglii, vyrůstala ve Skotsku a svá umělecká studia zakončila na ženevské Uměleckoprůmyslové škole.
Od roku 1973 pracovala jako dekoratérka v Grand Théâtre. Zároveň se podílela na dekoracích a kostýmech pro několik hudebních představení pro děti, která se hrají v Ženevě: Le poisson doré, Léonard tu connais?, Don Qui? od Nouche Voutaz. Poté se specializovala na barokní operu; byla autorkou výpravy a kostýmů pro Il Mondo della Luna J. Haydna (hudební režie Wieland Kuiken, Polsko/Holandsko).
Několikrát spolupracovala s režisérem Eugenem Greenem; navrhla kostýmy mj. pro La Suivante, Cid P. Corneille a operu Magam. S přihlédnutím ke skutečnosti, že Eugene Green používá ve svých inscenacích výhradně světlo svíček, vytváří Marina Harrington kostýmy, jejichž materiál a barevnost vynikne právě při tomto osvětlení.
Jiná pravidelná spolupráce ji přivedla ke společné tvorbě s hudebním režisérem Gabrielem Garridem. Vytvořila kostýmy pro Dafné Marca da Gagliano, Monteverdiho Orfea, Era la Notte podle Osvobozeného Jeruzaléma Torquata Tassa; (všechny tři v palermském Teatro Massimo), pro Monteverdiho Barokní lásky, choreografie Noémi Lapezon, San Ignacio, zapadlou operu jezuitských misionářů v Bolívii (na festivalech v Sarrebourgu, Utrechtu, Lanvellecu, Buenos Aires a Bolívii).
Naposledy pracovala s G. Garridem na kostýmech pro Ballet Comique de la Royne Balthazara de Beaujoyeux pro festival v Ambronay; dílo se později hrálo v Grand Théâtre v ženevském B.F.M.
Pokud jí čas dovolí, vystavuje své obrazy a kresby.