MENU

Často kladené otázky


Prodej a rezervace vstupenek

Kdy přesně začíná předprodej vstupenek?

Kdy přesně začíná předprodej vstupenek?
Vstupenky na představení Činohry, Baletu, Laterny magiky na všech scénách a Opery na Nové scéně prodáváme na 5 měsíců dopředu. Na operní představení do Národního divadla, Stavovského divadla a Hudebního divadla Karlín prodáváme vstupenky na 10 měsíců dopředu. Prodej je zahájen vždy první den v měsíci (výjimkou je pouze leden, kdy předprodej začíná až 2. 1.) v devět hodin ráno, a to jak na pokladnách a webových stránkách Národního divadla, tak v prodejní síti Colosseum Ticket, Bohemia Ticket a TicketPortal. Aktuální informace jsou vždy k dispozici na webových stránkách ND.

Příklad:
· Vstupenky na lednová představení Opery na Nové scéně, Činohry, Baletu a Laterny magiky je možné zakoupit od 1. září předchozího roku.
· Vstupenky na lednová představení Opery mimo Novou scénu je možné zakoupit od 1. dubna předchozího roku.

Co když je v programu u představení označení PRODEJ NEZAHÁJEN, přestože se na daný měsíc již vstupenky prodávají?

Co když je v programu u představení označení PRODEJ NEZAHÁJEN, přestože se na daný měsíc již vstupenky prodávají?
Datum zahájení prodeje může být u některých představení z různých provozních či smluvních důvodů posunuto a v den zahájení předprodeje nemusí být ještě známo. U většiny představení umožňujeme zařazení e-mailové adresy zájemců a zájemkyň do tzv. evidence. Předtím, než je předprodej zahájen, jsou pak na e-mailové adresy v evidenci zaslány informační zprávy s termínem zahájení prodeje. Pokud o tuto službu máte zájem, napište email s datem a názvem představení na adresu objednavky@narodni-divadlo.cz.

Co když je v programu u představení označení PRODEJ NA PŘEDPLATNÉ?

Co když je v programu u představení označení PRODEJ NA PŘEDPLATNÉ?
Toto označení znamená, že v danou chvíli je možné představení zakoupit pouze v rámci balíčků vánočního nebo celosezonního předplatného. Do volného prodeje budou zbylá místa uvolňována v průběhu prodeje předplatného, nebo po jeho ukončení. Více o předplatném zde: http://www.narodni-divadlo.cz/cs/aktuality/informace-o-predplatnem-cs

Mohu při rezervaci nastavené na způsob úhrady HOTOVĚ platit na pokladně platební kartou?

Mohu při rezervaci nastavené na způsob úhrady HOTOVĚ platit platební kartou?
Ano, všechny naše pokladny přijímají platební karty. Pokud chcete rezervované představení nastavené na způsob platby HOTOVĚ uhradit v síti Colosseum Ticket, počítejte s tím, že některá prodejní místa této sítě nepřijímají platební karty.

Mohu lístky zaplatit FlexiPassem či jinými benefitními poukázkami?

Mohu lístky zaplatit FlexiPassem či jinými benefitními poukázkami?
Ne, vstupenky je možné aktuálně uhradit pouze penězi nebo dárkovou poukázkou Národního divadla.

Jak fungují dárkové poukázky a jakou mají platnost?

Jak fungují dárkové poukázky a jakou mají platnost?
Dárkové poukázky nabízíme v hodnotách 300, 600, 1 000 a 1 500 Kč. Platnost poukázky je jeden rok od jejího zakoupení a můžete ji využít na všechna představení a zboží, které v době platnosti poukázky nabízíme na pokladnách Národního divadla. Slevy na nákup poukázek neposkytujeme, standardní slevy Národního divadla můžete nicméně uplatnit na konkrétní vstupenky hrazené poukázkou. Poukázku lze uplatnit na všech pokladnách ND. Poukázkou lze zaplatit všechna představení, která jsou v době nákupu vstupenek v prodeji, tedy až na 10 měsíců dopředu u Opery v Národním divadla, Stavovském divadle a v Hudebním divadle Karlín.

Kde mohu získat dárkovou poukázku?

Kde mohu získat dárkovou poukázku?
Pořídit poukázku můžete buď přímo na našich pokladnách (není třeba předchozí objednání), nebo si ji nechat zaslat poštou (platba dobírkou nebo bankovním převodem). V případě zasílání poštou je nutné kontaktovat oddělení objednávek obchodního odboru Národního divadla (objednavky@narodni-divadlo.cz).

Co mám dělat, pokud nemůžu jít na představení, na které mám už zakoupené vstupenky?

Co mám dělat, pokud nemůžu jít na představení, na které mám už zakoupené vstupenky?
Z bezpečnostních důvodů není možné zakoupené vstupenky vracet ani vyměňovat. Doporučujeme všem divákům rozmyslet si před nákupem, zda jim zvolený termín skutečně vyhovuje. Zvláště pokud je nákup vstupenek součástí služební nebo turistické cesty, doporučujeme kontaktovat pojišťovnu a zjistit podmínky pojištění storna účasti na představení. Pokud si nejste jistí vhodností termínu při nákupu vstupenek jako dárku, doporučujeme zvolit nákup dárkové poukázky.

Je možné prodloužit nebo obnovit rezervaci po datu platnosti?

Je možné prodloužit nebo obnovit rezervaci po datu platnosti?
Není to možné. Po překročení platnosti rezervace jsou místa automaticky uvolněna zpět do prodeje. Podmínky prodeje nesmějí omezovat možnosti dalších zájemců o přímý nákup nebo standardní rezervaci vstupenek.

Na jak dlouho je možné rezervaci vytvořit?

Na jak dlouho je možné rezervaci vytvořit?
Rezervace mají platnost tři dny.

Jak dlouho trvá zpracování platby bankovním převodem?

Jak dlouho trvá zpracování platby bankovním převodem?
Lhůta pro zpracování platby je pět dní od jejího doručení na náš účet. Reálně je ale většina plateb zpracována do tří dnů, v závislosti na bance, u které je veden bankovní účet. Pokud například zadáváte platební příkaz ve čtvrtek, bude vaše objednávka evidována jako uhrazená jen výjimečně dříve než v pondělí.

Poslal/a jsem peníze za vstupenky po datu splatnosti, co teď?

Poslal/a jsem peníze za vstupenky po datu splatnosti, co teď?
Pokud se zpozdíte s platbou o jeden den, pravděpodobně ji stihneme zpracovat, aniž by došlo ke stornování rezervace. Při pozdější platbě může rezervace propadnout, a proto kontaktujte, prosím, bezodkladně e-mailem nebo telefonicky informační linku Národního divadla (info@narodni-divadlo.cz, 224 901 448, po–ne 10:00–18:00).

Jak dlouho trvá zaslání vstupenek poštou?

Jak dlouho trvá zaslání vstupenek poštou?
Vstupenky předáváme doručovateli, České poště, obvykle následující pracovní den po obdržení platby (potvrzení o uhrazení). Vstupenky objednané na dobírku předáváme doručovateli zpravidla následující pracovní den po obdržení objednávky.

V objednávce jsem zadal/a špatnou doručovací adresu, lze s tím něco dělat?

V objednávce jsem zadal/a špatnou doručovací adresu, lze s tím něco dělat?
Pokud ještě vstupenky nebyly odeslány, je možné adresu změnit. V tomto případě je nutné co nejdříve kontaktovat oddělení objednávek, o víkendu informační linku.

Jakým způsobem jsou vstupenky zasílány?

Jakým způsobem jsou vstupenky zasílány?
Vstupenky jsou zasílány prostřednictvím České pošty, a to doporučeně.

 


Platba online

Co mám dělat, když nefunguje odkaz na tisk eVstupenek zaslaný v e-mailu (objeví se např. hlášení „stránka nenalezena“)?

Co mám dělat, když nefunguje odkaz na tisk eVstupenek zaslaný v e-mailu (objeví se např. hlášení „stránka nenalezena“)?
eVstupenky jsou vždy uloženy v kontě zákazníka/zákaznice. Do konta je možné se přihlásit na webových stránkách Národního divadla prostřednictvím e-mailové adresy, která byla zadána při nákupu, a hesla, které je zasíláno při objednávce automaticky vygenerovaným e-mailem. Po přihlášení do konta je v sekci MOJE VSTUPENKY/OBJEDNÁVKY možné vstupenky vytisknout.

Co mám dělat, když heslo zaslané e-mailem nefunguje?

Co mám dělat, když heslo zaslané e-mailem nefunguje?
Heslo je generováno automaticky a je potřeba ho z bezpečnostních důvodů do tří dnů od obdržení změnit v sekci ÚPRAVA ÚDAJŮ. Pro zaslání nového hesla klikněte v pravém horním rohu webových stránek na PŘIHLÁSIT a poté zvolte OBNOVIT HESLO. Při případném kopírování hesla pomocí funkcí KOPÍROVAT a VLOŽIT dbejte na označení všech znaků hesla.

Co mám dělat, když se do svého účtu nemohu přihlásit?

Co mám dělat, když se do svého účtu nemohu přihlásit?
Pokud jste si jistý/á, že používáte správný e-mail, který byl zadán při prvním přihlášení, nechejte si zaslat nové heslo. Pro zaslání nového hesla klikněte v pravém horním rohu webových stránek na PŘIHLÁSIT a poté zvolte OBNOVIT HESLO. Potíže může působit také neaktualizovaný internetový prohlížeč. V případě přetrvávajících potíží kontaktujte informační linku (info@narodni-divadlo.cz, 224 901 448, po–ne 10:00–18:00) nebo technickou podporu (info@colosseumticket.cz, 277 012 677, po–pá 8:00–16:30).

Nepodařilo se mi zaplatit vstupenky kartou online, ale přesto vybraná místa zmizela z nabídky, mohu je znovu koupit?

Nepodařilo se mi zaplatit vstupenky kartou online, ale přesto vybraná místa zmizela z nabídky, mohu je znovu koupit?
Nejpozději po uplynutí 60 minut od neúspěšné platby kartou online jsou příslušná místa uvolněna do prodeje. Pokud chcete místa znovu zakoupit a nečekat na jejich automatické uvolnění, kontaktujte informační linku (info@narodni-divadlo.cz, 224 901 448, po–ne 10:00–18:00).

Co znamená možnost platby Masterpass?

Co znamená možnost platby Masterpass?
Pro využití tohoto způsobu platby je nutné mít nainstalovanou aplikaci Masterpass. Jedná se o obdobu platby kartou online.

 


Hromadné objednávky

Potřebuji zakoupit větší množství vstupenek (pro zájezd, školní skupinu, firemní akci apod.). Na koho se mám obrátit?

Potřebuji zakoupit větší množství vstupenek (pro zájezd, firemní akci apod.). Na koho se mám obrátit?
Rádi Vám poradíme s výběrem vhodného představení na lince 224 901 319 (po-pá 9-17 hodin) nebo e-mailem na objednavky@narodni-divadlo.cz. Pokud máte vybrané konkrétní představení, stačí vyplnit náš objednávkový formulář:  http://www.narodni-divadlo.cz/cs/vstupenky/hromadne-objednavky.

Nabízíte představení pro školy?

Nabízíte představení pro školy?
Pro školy pravidelně vytváříme nabídky představení za zvýhodněné vstupné.  Více informací se dozvíte zde: http://www.narodni-divadlo.cz/cs/aktuality/narodni-divadlo-skolam-cs.

 


Návštěva divadla

Jaké oblečení se hodí pro návštěvu divadla?

Jaké oblečení se hodí pro návštěvu divadla?
Dress code bývá předepsán jen pro mimořádné události. Svým zevnějškem dává ale divák najevo, že si je vědom slavnostního okamžiku, který v divadle prožívá. Očekáváme proto, že svým zevnějškem, oblečením a chováním respektuje divák v hledišti a přilehlých prostorách divadla zvyklosti obvyklé při návštěvě divadelního představení.

Kdy se divadlo před představením otevírá?

Kdy se divadlo před představením otevírá?
Národní divadlo, Stavovské divadlo a Hudební divadlo Karlín se otevírají 45 minut před představením, v této době také fungují pokladny ve foyerech budov. Hlavní pokladna na Nové scéně v hrací dny funguje od rána nepřetržitě až do času zahájení představení. Hlediště Nové scény je zpřístupněno 30 minut před představením.

Mohu do divadla s dětmi a od kolika let?

Mohu do divadla s dětmi a od kolika let?
Spodní hranice pro vstup dětí na jednotlivá představení není stanovena. Doporučený věk pro jednotlivé inscenace najdete na webových stránkách Národního divadla: http://www.narodni-divadlo.cz/cs/aktuality/narodni-divadlo-detem-cs. Děti do pěti let nemusí mít pro vstup do divadla vlastní vstupenku a mohou sedět rodičům na klíně. Za nejvhodnější místa pro dětské diváky jsou považovány lože nebo krajní místa v řadách, která umožňují případný odchod z hlediště mimo přestávku bez vyrušení ostatních diváků.

Kde u divadla zaparkovat, kolik to stojí, lze místa rezervovat předem?

Kde u divadla zaparkovat, kolik to stojí, lze místa rezervovat předem?
Při návštěvě historické budovy Národního divadla a Nové scény je možné využít podzemní parking ND (vjezd z ulice Ostrovní), cena za hodinu parkování je 50 Kč. U Stavovského divadla bohužel není možnost parkování, ale využít lze buď nedaleký parking u historické budovy ND, nebo hlídané parkoviště v obchodních domech Kotva (Revoluční 1/655, Praha 1) či Palladium (Na Poříčí 1079/3a, Praha 1). Při návštěvě Hudebního divadla Karlín můžete parkovat v areálu ÚAN Florenc, kde je v době od 18:30 do 23:00 pro návštěvníky/návštěvnice  představení parkovné zvýhodněno na 10 Kč za hodinu.

Mohu získat podpis oblíbených účinkujících, kontakt na ně nebo jim zanechat květinu?

Mohu získat podpis oblíbených účinkujících, kontakt na ně nebo jim zanechat květinu?
Podpisy ani kontakty bohužel Národní divadlo neposkytuje. Květiny pro umělce/umělkyně účinkující v daném představení je možné zanechat před jeho zahájením u hledištního personálu.

 


Ostatní

Co dělat, když je představení zrušeno?

Co dělat, když je představení zrušeno?
Pokud není stanoveno náhradní představení, vstupné se vrací. Při platbě kartou online či bankovním převodem jsou peníze vraceny automaticky, zpravidla do dvou týdnů. Při nákupu vstupenek osobně je nutné přijít vstupenky vrátit na prodejním místě, kde byly zakoupeny. Pokud je stanoveno náhradní představení, zůstávají vstupenky v platnosti pro toto náhradní představení. Konkrétní informace jsou vždy zveřejněny na webových stránkách Národního divadla.