Vážený uživateli, je nám líto, ale Váš prohlížeč nepodporuje plné zobrazení webu. Doporučujeme Vám přejít na jeho aktuálnější verzi (MS Edge) nebo na některý z nejčastějších prohlížečů (Chrome, Firefox, Safari).

Raiffeisenbank je Klientsky nejpřívětivější bankou roku

2. 11. 2017

Národní divadlo je hrdé na svého generálního partnera - Raiffeisenbank byla již potřetí vyhlášena Klientsky nejpřívětivější bankou roku. Uspěla i v hlavní kategorii cen Hospodářských novin Nejlepší banka, ve které se umístila na druhém místě.

V soutěži o Klientsky nejpřívětivější banku jsou jednotlivé bankovní domy hodnoceny na základě kritérií klientského pohledu, kterými jsou náklady na vedení účtu, sankční a mimořádné poplatky, sazby, šíře poskytovaných produktů a služeb, dostupnost banky a v neposlední řadě kvalita její komunikace s klienty.
Dobrá dostupnost poboček, nízké náklady na účet, široký výběr produktů a kvalitní služby i komunikace vynesly Raiffeisenbank titul Klientsky nejpřívětivější banka roku 2017. V této kategorii soutěže Nejlepší banka vyhlašované Hospodářskými novinami za podpory hlavních partnerů
IBM ČR a PwC ČR a odborného partnera v podobě České bankovní asociace tak Raiffeisen obhájila loňské i předloňské vítězství.
O úspěchu Raiffeisenbank rozhodly rovněž hospodářské ukazatele, které svědčí o výborné kondici, stabilitě, zdraví a síle banky.

Sdílet na sociálních sítích